2011. július 14., csütörtök

Tipikus, tipikus

Még régebben írtam erről, hogy mikor van az ember túl régóra Svédországban, ez eredetileg egy angol nyelvű gyűjtemény...

Íme néhány újabb gyöngyszem, vagyis túl régóta vagy Svédországban, ha...
  • Többé már nem lepődsz meg amikor azt hallod, hogy egy öreg benzinkútból mecsetet csinálnak...

  • Mindenhol lovakat látsz és állandóan belelépsz a "termékükbe".

  • Elfogadod, hogy a legjobb válasz egy kérdésre a "Jag vet inte" azaz "Nem tudom".

  • Azt gondolod, hogy teljesen normális hogy senki nem beszél a buszon, a vonaton vagy a metróban.

  • Értelmes dolognak tűnik hogy legalább 25 évesnek kell lenned, hogy egy üveg vörösbort vásárolhass.

  • Tudod, hogy a "nagy erős" (stor stark) a sörnek a neve (ami nagyobb alkoholtartalmú, tehát csak az alkoholboltban kapható...vagy a bárokban).

A nap svéd szava: rödvin (vörösbor)

2 megjegyzés:

Patti írta...

Én ezt a lovasat nem értem... Lehet hogy nem elég régóta vagyok itt? :)

Emőke írta...

Rendőrlovak a belvárosban...

(én legalábbis erre gondoltam)